The Last Day

Dinsdag 14 augustus. Hèt is vandaag dan zo ver de laatste dag van de vakantie. Het is wel jammer maat achja, het is leuk om thuis te komen en iedereen de verhalen te vertellen! Vandaag begon de dag dan om 8 uur.   Even aankleden, ontbijten in het hotel en de laatste dingen in het koffer duwen. De auto in om nog 4 uur te rijden naar het JFK airport in NYC. De rit ging gelukkig vrij snel. Maar we zagen onderweg een Target (soort Walmart) en moesten even snel nog een laatste keer naar binnen! Toen we eenmaal in NY kwamen, na de nodige plaspauzes, werd het verkeer wat drukker. Toen de brug naar Queens overgingen konden we wel nog mooi een glimp opvangen van Manhatten en al zijn wolkenkrabbers!! Zeer mooi van die afstand zo'n skyline te zien! Na even zoeken vonden we Dollar, het autoverhuur bedrijf waar we de Dodge moesten inleveren. Alles eruit en zoals altijd, was de auto binnen enkele minuten ingeleverd.  Ohja de dag loonde zich vandaag ook  nog want we kwamen nog door  2 nieuwe staten, Rhode Island en Connecticut. Hierdoor komt Chani op 12 staten en Melvin op 23 staten (al bijna de helft voor Melvin!). Maar goed toen de auto ingeleverd was gingen we met de shuttle naar het vliegveld. We kamen eerst op de verkeerde terminal maar gelukkig waren we weer snel op de juiste met de shuttle. Zelf even inchecken en dr koffers waren gelukkig snel weg. We hadden geluk want we waren al aan de late kant! Om 18:15 zou het vliegtuig vertellen en om 16:00 waren we pas op de luchthaven. De koffers waren net iets te zwaar maar gelukkig mochten ze mee!  De douane ging vrij snel. Daarna even wat eten kopen bij MacDonalds en naar de Gate. We zaten nog geen 20 minuten bij de Gate en we konden al het vliegtuig op! Vandaag dus niet lang wachten! Net heeft Melvin nog de foto's uitgezocht in het vliegtuig wat zo'n 3 uur duurde. We hebben bijna 10.000 foto's gemaakt en hebben bijna 1000 uitgezocht om iedereen te laten zien. Dit moet te doen zijn.  We zitten nu dus in het vliegtuig en deze blog posten we zodra we thuis internet hebben. We zullen woensdag of donderdag de laatste blog posten over dat we zijn aangekomen.  Tot de laatste blog,  Chani & Melvin

marian

als je maar weet dat WIJ al die 10.000 foto's willen zien dus trek het hele weekend maar uit :p