SuperShoppers

Vrijdag 10 augustus,

Vaandaag hebben we iets langer geslapen, gelukkig! De wekker ging om 9 uur en iedereen moest zich vlug aankleden want er was maar tot 10 uur ontbijt in het hotel. Nadat we gegeten hadden zijn we met de auto naar de shoppingmall gereden, 20 minuten van het hotel. Het was een zeer groot winkel centrum met veel leuke niet al te dure winkels. Als eerste ging Chani even haar schoenen ruilen die ze in Philadelphia gekocht had want deze waren al een beetje kapot gegaan aan de zijkant. Gelukkig deden ze niet moeilijk en ze had geluk want het laatste paar van die kleur was haar maat! Hierna hebben we vele winkels bezocht zoals de forever 21 waar iedereen veel heeft gekocht. Michelle heeft hier meerdere shirts gekocht, Sandra ook 2 shirts en Melvin heeft een mooie broek en hemd voor de verjaardag mogen uitzoeken van zijn ouders! Chani en Michelle hebben daarna ook nog beide dezelfde laarsjes gekocht. Michelle vond nog een paar leuke broeken in de aanbieding bij een winkel en Chani nog een broek bij de H&M. Michelle vond op een gegeven moment Vans die ze mooi vond, en het duurde even voordat ze de goede maat vonden maar uiteindelijk heeft ze ook deze gekocht.

Hierna zijn we gaan eten bij de Johnny Rockets, een hamburger tent die eruit ziet alsof hij uit de jaren 60 komt. Hier heeft iedereen lekker van een hamburger genoten. Melvin vond de glazen van de Johnny Rockets wel erg leuk uitzien en vroeg of hij deze kon kopen. Natuurlijk zei de man in het restaurant, waarna Michelle en Richard er ook wel eentje wilden.

Na het eten hebben we even verder gewinkeld. Melvin heeft grijze schoenen gekocht bij een winkel waar ze nieuwe superhero all starts hadden. Hiervan hing de reclame groot in de etalages. Na even met de medewerkers gekletst te hebben liepen we naar buiten. Chani wilde met de reclame op de foto en ging voor het raam als superman staan. De medewerkers moesten hierom zo hard lachen dat ze de etalage opende waardoor ze achter de reclame als pop kon gaan staan voor de foto, hahaha. Daarna moest Chani natuurlijk nog even naar de Build A Bear store toe.

Het was al half 8, een lange winkeldag dus! We gingen dus maar weer eens richting hotel. Het bleek vandaag heel hard geregend te hebben, dus we hadden geluk dat we vandaag zijn gaan winkelen en gisteren de Freedom Trail hebben gedaan i.p.v. andersom. Nu gaan we weer lekker slapen zodat we morgen verder kunnen rijden naar de laatste stop van deze vakantie, Cape Cod. Dit is gelukkig nog niet eens anderhalf uur rijden dus morgen hebben we ruime tijd :)!

See u soon,

Chani & Melvin

opa

zo te zien hebben de damens zich goed geamuseerdt dat was natuurlijk ook de dag voor hun zo opa hoop dat jullie laaste trip naar de volgende dorp dat krijgen te zien waar jullie op hopen de walvissen maar let goed op misschien zwem opa tussen de walvissen

marian

Je kan toch echt maar 1 paar schoenen op de terugweg aan

Sandra

een grijze potvis met een sigaret in de bek, whaaaaaaa!!!!

Yvonne

Wat een Supershoppers zijn jullie toch, ben heel nieuwsgierig naar de buit.

opa

ja twee goudvissen in de kom

opa

hoi boy alvast proficiat met je verjaardag maak er een leuke dag ervan ik hoop dat ze je doen verwennen grtjs opa