Power Nap

Woensdag 8 augustus

Vandaag was weer een rustig dagje, we moesten van Bar Harbor naar Boston rijden. Gelukkig lieten Richard en Sandra ons vannochtend langer liggen, waardoor we pas om 8 uur hoefden op te staan. Dat extra uurtje hadden we hard nodig! Nadat we ons snel hadden aangekleed zijn we gaan ontbijten. Bij dit hotel hadden we een ontbijt en ze hadden heerlijk vers fruit en wentelteefjes, mhhh... Kwart over 9 zaten we alweer in de auto, ready voor een rit van 5 uur.

Binnen no time lagen Michelle en Chani al te slapen en na een half uurtje kwamen we alweer een Walmart tegen. En we zouden onszelf niet zijn als we niet naar binnen gingen! We hadden alleen water nodig, maar kwamen naar buiten met onderandere een m&m zak van 2 kilo, een baseball handschoen en naggellak. Jaja, we weten het, maar deze keer hebben we wel foto's gemaakt.

Eenmaal in de auto sliepen Michelle, Melvin en Chani al snel. Na een uurtje werden we weer wakker. Even op de klok kijken; oke nog 3,5 uur, en weer verder slapen. Na een halfuurtje weer even melden dat we naar de toilet moesten en weer verder slapen en na nog een half uurtje stoppen om echt de toilet te bezoeken. We besloten hier ook even te picknicken want we hadden bij de Wallmart ook nog broodjes en salades gekocht. Even later reden we weer door en na nog 2,5 uur rijden kwamen we aan in Boston. Helaas moesten we bij Boston nog 15 minuutjes in de file staan.

We hebben weer een mooie kamer: een suite bij het Best Western. De McDonalds ligt tegenover ons hotel dus we besloten hier te eten. Nog snel een douche en uitzoeken wat we morgen in Boston willen zien en overmorgen willen gaan winkelen konden we weer gaan bloggen. Nu wordt het weer tijd voor een goede nachtrust.

Morgen een langer blog over een historische stad!

Groetjes, Chani en Melvin

michel

Blijft er ook wel eens iemand wakker om met de chauffeur te praten ?

marian

dan heb je niet goed gelezen , want dat is Sandra :P

opa

nee marian dan heb jij niet goed gelezen michel heeft dat goed gelezen

marian

ow sorry dan michel en opa :-D