We've fallen for Niagara

Dinsdag 31 juli

Dat doet goed! Wakker worden met zicht op de Niagara falls! We hebben echt een super kamer!

We stonden vandaag op om 7 uur en stonden om half 9 alweer bij het ontbijt. Er was heel veel keuze; van vers gebakken en gevulde ommeltjes tot fruit en cornflakes. Dat ommeletje met bacon smaakte toch wel goed! We hadden eigenlijk vandaag een drukkere dag geplant: eerst een boot tocht met de Maid of the Mist en daarna naar Toronto rijden. Toch hebben we besloten om niet naar Toronto te rijden, omdat we de kamer zo mooi vonden. Daarom hebben we wel extra internet gekocht.

Hierna zijn we naar de Maid of the Mist gegaan. De Maid of the Mist is een boot die heel dicht langs de watervallen vaart, waardoor je super dichtbij kan komen. Gelukkig was het niet erg druk, dus lang wachten hoefde niet. Melvin maakte nog een grap over dat er te veel Jappaners hier waren. De rest was het hier niet mee eens, maar eenmaal in de lift naar de boot bleken wij de enige niet-Jappaners te zijn, haha! Had hij dus toch weer gelijk! We kregen allemaal prachtige blauwe regencapejes zodat we niet doorweekt werden door het opstijgende water. Alleen zweette dit plastic zoveel dat het bijna geen verschil maakte. De bootreis was heel mooi! Je kwam super dichtbij. Het was prachtig om het van de onderkant te zien en JEZUS wat komt door veel water naar beneden. Kijken ging moeilijk door de mist en ons gezicht werd toch wel helemaal nat! We hebben wel alles kunnen filmen en mooie foto's kunnen maken. De boot draaide ook dus we hebben alle kanten kunnen zien!

Hierna zijn we naar het Hard Rock Cafe gelopen, die aan de Canadeese kant want er zijn er hier twee (een Amerikaanse en een Canadeese). Hier hebben we weer pins en een t-shirt voor Richard gekocht. Daarna nog even een milkshake en een cola bij de bar gedroneken, want ondaks dat water hadden we toch dorst. We wonnen nog 15% korting op onze volgende aankoop (helaas waren we al in de winkel geweest) en Chani won een Hard Rock pen met het rad van fortuin. Daarna iepen we nog even over de boulevaar, dit leek net op een mini Hollywood, volgend de familie Roufs! Overal kleine winkeltjes, maar ook het Guines World Record park, Glow in the Dark golfbanen en lazergame banen! We zijn even bij de Harley Davidson winkel naar binnen gelopen om een trui voor iemand te kopen en toen weer terug naar het hotel.

Eenmaal in het hotel hebben we even met thuis gebelt. Chani heeft even met haar moeder en broer een video gesprek gevoerd, haar tante en oom gecamd om de kamer te laten zien omdat ze hier ook heen wilden komen en we hebben nog met z'n alle opa en oma gecamd. Iedereen mist ons toch wel, zelfs Noel was blij om onze stem te horen! Last but not least hebben we natuurlijk ook Marian gecamd, wat was ze toch weer blij om ons te zien en horen! We hebben trouwens nog steeds geen brief!Richard is toch nog terug gelopen naar de Harley Davidson shop om voor zichzelf een trui te kopen en uiteindelijk heeft Chani ook haar vader nog gesproken. Fijn om te weten dat het goed gaat thuis!

Onderhand was het al half 6 en zijn we gaan eten bij the Applebees! Ja Mam, ik weet dat je nu jaloers bent! Een grote gedeelde plaat als voorgerecht en een lekkere Hamburg en Stake, mhhhh! Hierna zijn Richard, Chani en Melvin nog doorgelopen naar de watervallen. Michelle vond dit een mooie gelegenheid om het bubbelbad uit te proberen en Sandra had niet veel zin meer en pijn aan de voeten. Onderweg naar de watervallen bleek op de straat een show te zijn. en man loopt hier elke avond van de ene toren naar de andere over een koort, zonder vangnet! Het was heel hoog, maar gelukkig heeft hij het heelhuids naar de overkant gehaald. De watervallen waren nog heel mooi want we waren er overdag (op de boot na) nog niet echt heen geweest. Weer hebben we prachtige plaatjes geschoten, alleen waren we kletsnat. Wat hing daar een mist! Nog even door de winkeltjes gerend en met het lift-treintje terug omhoog.

In het hotel had Sandra het bubbelbad opgeeiste, waardoor we een half uur schuimverhalen hebben moeten aanhoren! Haha, dat schuime baartje stond wel mooi hoor! Nu lekker slapen want morgen rijden we door naar the fingerlakes.

Weltrusten!

Chani & Melvin

Sandra

Je was gewoon jaloers op mijn schuimbaardje! Heerlijk zo'n bubbelbad met uitzicht :) Je vergeet alleen te vermelden dat jullie gisteren als eerste dit bad hebben opgeeist!!

Melvin&Chani

Zijn we inderdaad vergeten erin te zetten, dus bij deze als eerste mochten we (van jullie!!!) erin.

marian

en hebben we daar ook foto's van?????????? en als je dat maar weet dat ik ontzettend blij was om jullie te zien en te horen , ik heb niet voor niets alles hier op de kop gezet om de webcam aan de praat te krijgen :-D

Sjaak en Rieck

Liever nat van de mist dan van de regen.
Ik verheug me al op die ommeletjes met bacon want ik ga er van uit dat jullie precies weten hoe je deze moet maken.

YVonne

Heerlijk om jullie te zien en te spreken op de webcam, en wat een geweldig uitzicht. Het lijkt wel een droom waar jullie in zitten.
jaloers op Appelbee's ja een beetje wel maar vandaag was Sebastiaan jarig en zijn we lekker naar de Thai geweest en daar heerlijk gegeten. Have Funnnnn