Hoezo shopaholics?

Woensdag 25 juli De eerste rustige dag is aangebroken. We hebben een uurtje langer geslapen en Chani heeft nog snel gedoucht. Sandra en Richard zijn rond 9 uur de auto gaan halen. Deze is echt groot met 2 stoelen met leuning in het midden en achter een grote bank waarop iemand languit kan liggen. Het is een witte Dodge Grand Van. Even later zijn we vertrokken richting Philadelphia. Byebye lovely New York! Onze rit begon met een stop bij het Yankees stadium. We zijn even het winkeltje ingelopen want het stadium was zelf dicht. Maar als echte Mets fans hebben wij 2 niks gekocht! En natuurlijk moesten de mannen ook nog een speldje bij het Hard Rock Cafe kopen. Toen zijn we snel doorgereden naar Philadelphia. De rit duurde gelukkig maar 2 uurtjes, dus we waren en zo. Het hotel is echt prachtig! We hebben allemaal een eigen kamer: Sandra en Richard een kamer met een king size bed en eigen badkamer, Michelle de woonkamer met uitklapbare bank en wij een eigen kamer met queens size bed en eigen badkamer. We vonden het hotel in NYC al groot!  Na een kopje thee en een glaasje water zijn we door gereden naar het King of Prussia mall. Dit was zo groot dat het een plattegrond had! Als eerste zijn we naar de Apple Store gegaan om voor Melvin een Mac Book Pro kopen. Hij heeft lang moeten sparen, en wat is hij nu trots, je krijgt hem niet meer achter zijn Mac weg! Daarna even wat eten bij the food court en snel winkelen, want we hadden nog maar 3 uurtjes. Verschillende winkels zijn we afgestruind en de buit is groot! Een Mac voor Melvin dus, 7 truitjes, een jasje en een schooltas voor Michelle en een broekpak, Bordeaux rode all stars (voor +- 34€), een hemdje en een jurk voor Chani. Wat is shoppen toch HEERLIJK!  Morgen gaan we Philadelphia zelf in om daar de historie van de stichting van Amerika te bekijken. En we zijn nu al in drie staten geweest! Slaap lekker! Melvin en Chani

marian

hier bij de gamma hebben we anders ook een plattegrond :-)

Michel

Haha 1-0 voor Marian
En de winnaar van Philadelphia vind ik toch
Michelle die lekker de woonkamer voor zich alleen heeft.Go Girl

Sjaak

en wie ligt er op de achterbank?
Yes weer een pin. Ik krijg mijn prikbord langzamerhand toch wel vol. Vooral doorgaan zo

Melvin

Ja op deze vakantie gaan we naar 9 hard rock cafe's dus doe pins komen wel goed ;)

Yvonne

dat zijn er heel wat 9 stuks. Mooie kamer zeg lekker even in zo'n groot bed he ?