De laatste boekingen!!

Hallo, hallo,

Vandaag hebben we weer een boel leuke dingen geboekt!

De eerste dinsdag dat we in New York zijn gaan we naar een wedstrijd van de New York Mets. Zij spelen dan een thuiswedtrijd tegen de Washington Nationals. Deze is om 7:10 uur het 's avonds. We hebben mooie plaatsen aan de zijkant van het stadium geboekt, hierdoor hebben we mooi uitzicht over het hele veld en kunnen we goed kijken naar het bord. We hebben de plekken in het Pepsi Cola vak, dus misschien krijgen we nog wel wat leuke reclame prul :). De New York Mets zijn de tweede baseball club van New York, natuurlijk zijn de New York Yankees hun grote broertjes. En we hebben ook nog geluk! Want natuurlijk willen we dan mooie New York Mets truitjes kopen, en deze zijn die dinsdag in de aanbieding vanwege T-Shirt Tuesday. Voor alle leuke informatie over de wedstrijd zelf en over de New York Mets kun je op hun website terecht --> www.newyork.mets.mlb.com

Ook is de taxi van uit het vliegveld naar het hotel in New York geboekt vandaag.

De maid of the mist wilden we ook vandaag boeken, het bootje dat ons aan de voet van de niagara falls brengt. Maar toen zagen we dat we dit helaas niet van tevoren konden boeken. Dus moeten we dit maar vroeg op de dag doen zodat er geen rijen van mensen staan. Ook voor informatie over the Maid of the Mist kun je terecht op hun site -->http://www.maidofthemist.com/en/

Op Melvin's verjaardag hebben we ook de whalewatching tour geboekt. Dit doen we vanuit Cape Cod en we hebben dit op deze site geboekt --> www.whales.net. Overal is te zien dat mensen veel walvissen zien met deze tours dus hopen we dat wij dat ook zien. Als we ze niet zien krijgen we alsnog een gratis kaartje en gaan we de volgende dag weer :).We gaan dit 's ochtends vroeg om 9 uur doen, dus als we geen zien kunnen we altijd ook nog de avond tour nemen.

Na dit alles geboekt te hebben zijn de details ook af gerond en zijn het nu nog 3 kleine maandjes wachten todat we in het vliegtuig mogen stappen.

We laten wel weten wanneer de koffers klaar staan :)!!

Groetjes Chani & Melvin.

Sandra

Goed dat jullie het zo goed bijhouden, dan weet ik tenminste waar ik zelf uithang, lol!!!!!

sjef van roodselaar

ja dat is mijn kleinzoon die houd dat wel goed bij

Sandra

nog 3 nachtjes slapen!!!!!!!!!!!!!!

marian

Het word tijd dat ik hier weer eens wat nieuws lees.
KOM MAAR OP :-D