Nog 5 maanden!

Over 5 maanden gaan we dan eindelijk naar USA! Voor Chani zal dit de eerste keer worden en voor Melvin al de 4e keer.

Alles is geboekt: vliegtickets, 7 persoons auto en de 9 hotels, deze zijn ook te zien in ons kaartje. De Esta-aanvraag is ook gedaan en wonderbaarlijk we mogen alle 5 zonder problemen de USA in, teminste als op het vliegveld niet weer iets fout gaat zoals meestal. We gaan proberen elke dag een blog te schrijven 's avonds, dit zal voor jullie dus 's nachts zijn. Kunen jullie elke ochtend lekker genieten van een verhaal. Natuurlijk proberen we ook elke dag een aantal foto's erop te zetten, alhoewel we een beperking hebben van 200 foto's in totaal.

We hopen dat jullie ons volgen en tot over een paar maanden.

Groetjes,

Melvin & Chani

Reacties

Reacties

Sandra

En ik ga mee, ik ga mee, ik ga mee!!!!

marian

En ik WIL mee, Ik WIL mee, ik WIL mee!!!!

maarre er staat "Over 5 maanden gaan we dan eindelijk naar USA! " alsof je er nog nooit geweest bent, Melvin hahahahahahahahaha

Melvin

Ja voor Chani de eerste keer he!
Voor mij de 4e maar goed het blijft speciaal en de eerste keer NYC en dit gebied dus, wordt toch heel anders :)!

Yvonne

En ik ga jullie Blog volgen, ben heel benieuwd naar jullie bevindingen, zeker voor Chani haar eerste keer U.S.A.
De Blog ziet er nu al heel mooi en duidelijk uit.
Groetjes, Yvonne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!