The Spirit Of America

Maandag 13 augustus,

Vandaag begon de dag gelukkig pas later!! Om half 10 stonden we pas op, even ontbijten en daarna gingen we een uurtje rijden. We wilden vandaag naar een strand toe waar de man achter de balie zei dat veel zeehondjes moesten liggen. Dus reden we daar naartoe.

Voor het strand lag een leuk dorpje waar we even stopte. Hier bekeken we wat souvenier winkeltjes, maar we waren er snel uitgekeken want niemand had meer veel geld over! Eenmaal bij het strand was het er echt super druk van de mensen. Wel zeer mooie stranden hebben ze hier hoor!! Mooi wit met veel van dat gras op het strand wat er echt prachtig uitziet. We zijn hier even naar de zee gelopen om te genieten van het water. Richard bleef op de parkeerplaats staan en maakte met zijn telelens enkele foto's. Toen we met onze voeten het water in stapte was het water echt super koud! Dus maar niet lang in het water blijven staan. In de verte zagen we inderdaad weer wat zeehonden zwemmen, maar niet wat we hadden verwacht. Dus weer in de auto. Huizen die hier staan zijn niet normaal!! We kunnen ons voorstellen dat de Kennedy's hier ook een huisje hebben. Echt niet normaal hoe groot en mooi! We stopten weer onderweg bij een strandje...maar toen we op het strand wilde lopen ging dat niet helaas. Want er stond een bordje met private beach.....eehhh wat?! Iemand heeft hier een prive strand? Niet normaal hier hadden mensen een huis met gewoon een stuk strand eraan en hun bootje gewoon aan hun stuk strand liggen.

Aangezien we niet op het strand mochten reden we maar weer verder. Na een tijdje rijden kwamen we op een wat kleinere vishaven aan. Dus dachten we even een kijkje te willen nemen. De buit kwam net binnen, en we zagen de vis zo van de boot afkomen om verkocht te worden. Interressant om eens te zien. Maar toen we even keken bij de haven zagen we echt overal zeehonden zwemmen gewoon 2 meter van ons af. Ze zwommen echt overal en kwamen gewoon langs de boten, natuurlijk om vis te eten. Het was zeer mooi om ook deze dieren van dichtbij te zien. We hebben deze vakantie wel erg veel mooie sea wildlife gezien!

We reden weer terug naar het hotel want het was alweer 3 uur en iedereen was echt zeer moe. Toen we op de kamer kwamen zijn Michelle en Chani even naar de mall naast ons hotel gelopen om even naar de forever 21 te gaan. Toen ze terugkwamen zijn we naar de Wendy's gaan eten, lekker nog zo'n hamburger. Daarna nog even naar de supermarkt om wat drinken en eten voor morgen in de auto te halen en daarna weer naar het hotel. Toen wilden we nog even naar de starbucks om voor Richard een echte starbucks beker te kopen, als cadeau omdat hij alles heeft gereden deze vakantie, wat soms zeer vermoeiend voor hem was.

Toen weer terug naar het hotel om alles in te pakken! Het moment van de waarheid, zou alles passen?? Gelukkig het paste, maar de koffers zitten wel echt propvol en we halen de kilo's met sommige koffers maar net. Melvin's koffer was bijvoorbeeld maar 14 kilo toen we heenvlogen die is nu 22 kilo. En je mag maar 23 kilo meenemen. Dus we hebben inderdaad wel erg veel souveniers gekocht. Vandaag was dan jammer genoeg de laatste echte dag in de USA. Morgen rijden we naar het JFK airport in NYC, dat is zo'n 4,5 uur rijden. We moeten rond 3 uur 's middags op het vliegveld zijn en om 18:15 (Nederland 00:15 woensdag) vertrekt onze vlucht. We komen rond 7 uur 's morgens aan in Nederland woensdag morgen. We zullen over morgen wel zeker nog een blog schrijven, deze schrijven we in het vliegtuig en zetten we zodra we thuis zijn meteen erop.

Dus tot morgen voor de laatste blog,

Melvin & Chani

PS: voor het weten wil, vandaag zijn wij ook al 2,5 jaartjes samen :)

jose

gefeliciteerd en tot morgen ben echt benieuwd

marian

Dat word dan de komende weken op water en brood zitten he

michel

Maak je maar klaar voor de hitte
Het word heet hier

opa

dan even terug naar canada daar staat het geldboompje

Yvonne

Lieve schatten, ik vond het een genot om jullie verhalen te lezen en dan ook nog doe prachtige foto's te zien
Bedankt voor al jullie moeite en een hele goeie reis morgen terug naar Nederland waar het weer heel goed is.
En nog van harte gefeliciteerd met jullie 2,5 verkering.
Dikke knuffel van ons XXX