(Almost) A Birthday Boy!

Zaterdag 11 augustus

Onze dag begon zoals gewoonlijk: tussen 7 en half 8. We stonden snel op, ontbeten en pakten onze spullen. Op naar onze laatste plaats: Cape Cod. Maar voordat we dit deden reden we terug naar het winkelcentrum waar we gisteren hebben gewinkeld. Richard rende de Apple store in en binnen 5 minuten hadden we de tweede Mac Book Pro van deze vakantie gekocht! Nog nooit heeft iemand volgens mij zo snel een Mac gekocht (het was vandaag tax free shoppen in de Apple Store)! Hierna nog even naar een winkel waar Chani gister een leuke Superman rugzak had gezien. Helaas was hij te klein voor school waardoor ze heeft besloten om hem toch maar niet te kopen. Erg jammer, want de rode Superman cape zat er bij...

Ook zagen we dat er een Target (soort Walmart) in dit winkelcentrum lag. Natuurlijk kwamen we weer naar buiten met veel te veel spullen. Michelle vond een spijker bloesje, Sandra een leuk truitje, Chani een super leuke groene broek en nog wat chips en drinken, haha.
Hierna reden we door naar Cape Cod, Hyannis. Dit was via een mooie weg langs de zee een uurtje en een kwartier rijden, een korte rit dus. Michelle en Chani vielen al snel in slaap en merkten niks van de korte rit. We hebben als laatste hotel een Days Inn. Die zijn normaal heel simpel, maar deze is heel mooi. Het heeft een binnen en buiten zwembad en een fitniss ruimte. En ja hoor, het ligt naast een super grote MALL!
Op de hotel kamer hebben we even wat gegeten en het hotel bekeken. Chani's opa was vandaag jarig dus die hebben we nog even gebeld om te feliciteren. Hierbij nogmaals: Opa gefeliciteerd! Daarna zijn we naar het Whale Watching gereden. We moesten ons vandaag melden zodat we morgen vroeg de boot van 9 uur op konden. Op de terug weg reden we naar de K markt (weer een supermarkt) en hebben we eat eten en drinken voor morgen op de boot gekocht. Ook zagen we een van de grootste boekenwinkels van America: Barnes & Nobles. Er was zoveel keuze dat niemand kon kiezen welk boeken we mee wilden nemen. Natuurlijk zijn boeken met al onze souveniers wel heel zwaar, dus alleen Michelle heeft een nieuw boek.
We besloten om bij het foodcourt van het winkelcentrum te gaan kijken voor het avondeten. Hier vonden we niet veel, wel een forever 21, een super leuke winkel, maar geen lekker eten. We hadden meer zin in een pizza dus bezochten een pizzeria in de stad. De medewerkers waren weer eens verbaasd dat we twee mega en een kleine pizza op kregen. Ook sloeg de nederlandse klok 12 uur en was Melvin dus jarig (het was hier pas 6 uur 's avonds)! Oma en marian smste even en Chani's ouders belde (net toen Chani op de wc zat, haha). Op de terugweg naar het hotel hebben we nog snel een Starbucks coffee gehaald.
Eenmaal in het hotel hebben we nog even met Marian op de webcam gechat zodat ze kon zien hoe Melvin haar cadeau kon uitpakken. Een mooi ijzer Coca-Cola reclame bord (nogmaals bedankt Marian & Michel!!). Even later moesten we met smoesjes Melvin snel uit de kamer krijgen. We gingen met z'n tweeen zwemmen zodat Richard, Sandra en Michelle de kamer konden versieren en zodat Richard een taart kon gaan kopen. Nadat ook Sandra en Michelle kwamen zwemmen hebben we ook nog even in de jacuzzi gezeten en waren we klaar om Melvin te verrassen. Hij liep de kamer binnen en schrok zich een hoedje! Alles was versierd en we hadden een super lekkere chocolade taart. Natuurlijk begonnen we te zingen, moest hij een wens maken en de kaarsjes uit blazen. Hij is hier nog niet eens jarig en heeft wel al een super dag!
Morgen moeten we om half 7 op staan dus we kunnen maar beter snel gaan slapen. Morgen een lekker lang blog van Melvin's verjaardag en het walvis varen!
Groetjes en een dikke verjaardags knuffel!
Melvin & Chani

jose

nog eens gefeliciteerd en een mooie dag met de walvissen gr aan allemaal oma

opa

van harte gefeliciteerd met je 17 jarige nog een hele leuke dag wens opa je en de grtjs van chanel en noel

marian

ben blij dat je het kado leuk vond, maar waarom heb je die email nou nog niet :s

Lucy

Hallo Melvin!!!
Het verslag heb ik nog niet gelezen. Vind dit nu even nog belangrijker :) PROFICIAT met je VERJAARDAG
Een verjaardag in de USA vieren nou zeg wat een droom!
Geniet ervan enne.... wat mij betreft blijf zoals je bent!
Dikke smoezer van mij en een deftige handdruk van Hermann, een pootje/lik van Butch en een BRRhuuu van Balou
See you soon

Yvonne

Hallo Melvin, hahaha ja dat was lachen he om 24.00u nederlandse tijd voor jou te zingen, tenminste dat dachten wij. Zat die Chani me op het toilet met de phone.
Nogmaals gefeliciteerd en heel veel plezier met het walvisvaren. Groetjes aan iedereen en dikke knuffel.
Ik hoop dat je ons berichtje van het hotel hebt gekregen.

michel

Mel
What happens in the US stays in the US

Marianne en Rob

Hartelijk gefeliciteerd met je 17e verjaardag daar in de states. Nog net op tijd verstuurd in nederlandse tijd. Jij hebt nog 6 extra uurtjes verjaardag. Geniet van de rest van de vakantie.
Groetjes aan allen,
Marianne en Rob

Melvin

Bedankt voor alle felicitaties!
Ik heb trouwens de berichten van jullie beide gekregen vandaag :)!
En Michel, als je het zo ziet dan kunnen we je de foto's niet laten zien he…..

marian

@Lucy, een verjaardag in de usa vieren een droom???, voor ons wel, maar Melvin en Sandra hebben daar patent op aangevraagd

marian

@melvin gelukkig, ik had ook al gehoopt dat ze het op je verjaardag zouden geven.