Power Nap

Chani in rijdend winkelwagentje in de Walmart

Reacties

Reacties

Niels

En daar gaat mijn laatste beetje vertrouwen in het Amerikaanse volk en de algehele Westerse beschaving maar verdomme dat ziet er leuk uit...

Chani

Dat was precies wat ik dacht, maar het voelt super om op een gemotoriseerde winkelwagen door een supermarkt/sportwinkel/mediamarkt/kledingenschoenenzaak/gewerenwinkel/leenbakker te crossen!

opa

dat zal wel nou moeten de mensen in de walmarkt allemaal aan de kant springen want nou komt ene uit limburg aan gereden wat zullen de mensen raar kijken maar het staat je wel goed

marian

michel zou daar nou net weer niet op gaan zitten :-p

michel

Ik zou naar de manager stappen en klagen dat er iemand op mijn winkelwagentje zit :)

marian

hahahahaha, geloof ik niks van, jij hebt je eigen boodschappenwagentje, alleen gebruik je dat nooit, we kunnen natuurlijk ook bij de wallmart gaan oefenen, boek een vluchtttttttttttttttttttttt :-P

Yvonne

Dat is toch geweldig zo'n karretje, Chani dat moet je meenemen en naar de Primarkt gaan . Wel eerst je rijbewijs halen he meid.

..

meide kunnen niet rijden

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!